3 мүмкіндік! Азғаны қалыпқа келтіретін және стресстен арылуға көмектесетін тыныс алу жаттығулары!

Тыныс алу гимнастикасы — денені сауықтыру мақсатында оған әсер етудің табиғи тәсілі. Біз күнделікті қандай стрессті бастан өткеруіміз керек екенін ескере отырып, сауықтыру тәжірибесінсіз өмір сүре алмаймыз.

Тыныс алу жаттығуларының арқасында, біздің энергиямыз тасып,  көңіліміз орнына түсіп және күшіміз арттатыны сөзсіз. Сондай-ақ, тыныс алу тәжірибесінің тұрақты орындалуының арқасында біздің өкпемізде біртіндеп жаңа аймақтар, соның ішінде қосалқы капиллярлар жұмыс істей бастайды. Сондай-ақ, дененің резервтік күштері ашылады. Қан мен оттегінің ағымымен жергілікті иммунитет дұрыс қымет атқарады, бұл өкпе ауруларының алдын алуға және стрессті азайтуға көмектеседі.

Азғаны қалыпқа келтіретін және стресстен арылуға көмектесетін 3 тыныс алу жаттығулары:

Мұқият болыңыз ең бастысы: тыныс алу жаттығуларын бастамас бұрын бөлменің ауасын тазарту қажет.

3 мүмкіндік! Азғаны қалыпқа келтіретін және стресстен арылуға көмектесетін тыныс алу жаттығулары!

№1 жаттығу: «Мен қалай дем алып жатқанымды білемін»

Жаттығу кезінде бас айналмас үшін ыңғайлы отыру немесе жату позициясын таңдаңыз. Сізге ыңғайлы қарқынмен тыныс алуды бастаңыз. Дем шығарғанда: «мен дем шығарғанымды білемін», ал дем алғанда: «мен дем алғанымды білемін» деп ойша айтыңыз.

№2 жаттығу: «0 мен 10 арасындағы тыныс алу»

Тағы да ыңғайлы позицияны таңдаңыз. 1 санау үшін дем шығарыңыз және 10 санау үшін баяу дем шығарыңыз. Бұл жаттығуды 10 рет қайталаңыз.

№3 жаттығу: «4-7-8»

Өзіңізді ыңғайлы орналастырыңыз және үшінші жаттығуды бастаңыз. Сіз 4 рет дем алуыңыз керек, содан кейін 7 секунд дем алып, 8 санау кезінде барлық ауаны шығарыңыз, тіпті ішіңізді де тартыңыз. Жаттығуды үш рет қайталау жеткілікті.

Нәтиже сізді күтуге мәжбүр етпейді. Бірінші рет болғаннан кейін сіз денеңіздің оттегімен толтырылғанын және денеңіз босаңсығанын сезінесіз. Сондай-ақ, терапевт бұл жаттығуларды сіз қатты уайымдаған кезде немесе күйзеліске ұшыраған кезде жасауға кеңес береді.

Поделиться: