Артық салмақтан арылуға кедергі болатын жаттығуларға дейін, жаттығулар кезінде және кейін 5 қате

Танымал әңгіме: сіз қатты жаттығасыз, таңертең лимон қосылған су ішесіз, өзіңізге ұнайтын шоколадтан бас тартасыз, ал бақытсыз соңғы 5 кг әлі де бар. Неге бұлай болады? Мүмкін, сіз осы бес қатені ғана жасайсыз.

Сіз жеткілікті ұйықтамайсыз

Иә, ұйқының мөлшері сіздің салмағыңызға да әсер етеді! Өйткені, дәл осы кезеңде сіздің бұлшықеттеріңіз қалпына келеді. Сонымен қатар, аз ұйықтау = стресс = сол шоколадты жеуге деген қатты құмарлық және оны өзіңізден бас тартуға күштің жетіспеушілігі. Бұған жол бермеу үшін кем дегенде 7-8 сағат ұйықтаңыз.

Сіздің диетаңызда судан гөрі кофе (немесе шай) көп

Жаттығуға дейін немесе бірден кофе — бұл өте жаман идея. Ақыр соңында, ол денеден сұйықтықты кетіреді және бұл жаттығу залында қарқынды жаттығудан кейін сізге қажет емес. Таза су ішкен дұрыс (айтпақшы, сізге сабақ кезінде қажет). Сонымен қатар, егер сіз сүт қосылған кофені ұнатсаңыз, бұл қосымша калория мен май!

Сіз жаттығудан кейін тамақтанбайсыз

Әрине, егер сіз салмақ жоғалтқыңыз келсе, бірінші кезекте калория мөлшерін мүмкіндігінше азайтуға тырысыңыз. Бірақ олардың бірнешеуі жаман екенін есте ұстаған жөн. Сіз аз жеген кезде, ағза қажетті энергияны алмайды, яғни метаболизм баяулайды және салмақ жоғалмайды.

Сіз созылу туралы ұмытып кетесіз

Сіздің денеңізге сексуалдық бейнені беретіні созылу екендігі дәлелденген факт. Егер сіз жаттығулар жасасаңыз, бірақ созылмайтын болсаңыз, керемет аяқтар мен шабдалы құйрық орнына жаман нәтиже алуға дайын болыңыз.

Сіз тұрақсыз жаттығулар жасайсыз

Есте сақтаңыз: қысқа, бірақ тұрақты жаттығулар аптасына бір рет жаттығу залына барып, жартылай өлгенше жұмыс істегеннен жүз есе тиімді (және сіздің денсаулығыңызға пайдалы). 15 минуттық кешенді алып, оны кем дегенде әр күн сайын жасаған дұрыс — сеніңіз, нәтиже болады!

Поделиться:
Читайте также