Диетасыз екі күнде ішті қалай алып тастауға болады

Егер сіз маңызды іс-шараға немесе сіздің жақын досыңыздың үйленуіне бірнеше күн қалса, және осыған байланысты сатып алынған кешкі көйлегіңіз ішіңізді томпайып тұрғанын көрсетсе, сіз аштық жарияламауыңыз керек. Екі күн ішінде іштің көлемін кетіруге көмектесетін бірнеше лайфхактарды білу жеткілікті. Бұл жағдайда қатаң диеталарға отырудың қажеті жоқ.

Ең алдымен, іштің кебуіне әкелетін тағамдарды алып тастаңыз, бұл белдің көлемінің ұлғаюына әкеп соғады: ноқат (нут), бұршақ, жасымық, ақ қырыққабат, брюссель өскіндері мен гүлді қырыққабат, сәбіз, өрік, алма, алмұрт, қара өрік, сүт, тұтас дәнді дақылдар, тұз, пияз, сарымсақ, сода және алкоголь.

Азық-түлікті ыдырататын, спазмды кетіретін, іштің пайда болуын жеңілдететін және асқазан-ішек жолдарының жұмысын қалыпқа келтіретін тағамдарды диетаға енгізу артық болмайды. Көрнекті диетологтар ас қорыту жүйесінің жағдайын ойлайтындар басқаларға қарағанда белінен тыс сантиметрден аз зардап шегеді деп сендіреді. Маңызды іс-шараның алдында бірнеше күн бұрын спаржа, ашыған сүт өнімдеріне (табиғи грек йогурты, айран, ашытылған пісірілген сүт), аскөк тұқымдары, қияр, папайя, зімбір, жалбыз және түймедақ шайын жеңіз.

Сонымен қатар, жапондықтар өте жақсы көретін екі күннің ішінде диетасыз ішті алып тастайтын арнайы жаттығу бар. Жаттығуды орындау үшін арқаңызға жатып, аяғыңызды бір биіктікке қойыңыз (тығыз жастық немесе диван жастығы), ал беліңізге орамалға оралған сүлгі салыңыз — шамасы келгенше биіктігі жоғары болсын.

Маңызды: бұл позада қозғалмай қатып жатыңыз (5-10 минут), сонда ішіңіз жоғалып, тегіс болады, ал қабырғаңыз керісінше шығып тұрады.

Осылайша, сіз екі есе бонус аласыз: біріншіден, жүйелі түрде қайталанғаннан кейін бұлшықет жады іске қосыла бастайды, бұл асқазанды тегіс күйде бекітеді. Сонымен қатар, бұл жаттығу қалыпқа үлкен әсер етеді — дененің бірқалыпты орналасуы және түзілген иықтар автоматты түрде ішті тарылтады және фигураны керемет етеді.

Поделиться:
Читайте также