Сұмдық шындық: неге біз пицца, ұн тағамдары, шоколадты қалаймыз?

Егер ұн тағамдары мен тәттілер сізді қызықтырса, бұл көмірсулардың жетіспеушілігі. Диетаға дәнді макарон, қоңыр күріш, жемістерді енгізуді ұмытпаңыз.

Егер сіз шоколадты шынымен жегіңіз келсе және ПМС әлі де алыс болса, стресс деңгейі рұқсат етілген нормадан асып кетуі мүмкін. Шоколад — бұл антидепрессант, сондықтан сіз шамадан тыс немесе жүйкеңіздің қай жерде шаршап қалғанын талдаңыз.

Егер сіз жаңғақты қаласаңыз, өзіңізді ұстаудың қажеті жоқ. Оларды тағам ретінде немесе таңғы асқа қосымша ретінде жеп қойыңыз. Мүмкін, ағзаға Е дәрумені қажет. Қоспасыз шикі жаңғақтарды таңдаңыз (үстіне тұз, карамель немесе шоколад жоқ!), Бадам, жаңғақ, кешью, грек жаңғағына артықшылық беріңіз.

Егер сіз сүтке немесе сүт өнімдеріне жақын болсаңыз, диетада кальцийдің жеткілікті екеніне көз жеткізіңіз. Сүзбе, йогурт, ірімшік және күнжіт — сіздің негізгі көмекшілеріңіз.

Егер сіз балықты шынымен жегіңіз келсе — бұл денеде А және Д дәрумендерінің жетіспейтіндігі туралы сигнал, егер теңіз өнімдері болса — онда йод. Күн сәулесіне түсіп, аптасына бірнеше рет теңіз өнімдерін жеп қойыңыз. Балық сонымен қатар ми мен жүйке жүйесіне өте пайдалы.

Кофе ішуге деген құштарлық денені ояту қажет болғанда ғана пайда болады. Кейде бұл ақуыз жетіспеушілігінің белгісі. Ет, балық және теңіз өнімдері диетада күнделікті болуы керек.

Егер сіз белгілі бір талғамға ие болғыңыз келсе, бұл денеден келетін сигнал. Ағзаға минералдар қажет болғанда тұз қалауыңыз мүмкін. Мұнда жаңғақтар, жарма, көкөністер мен жемістер көмектеседі. Егер сіз қышқылға құмар болсаңыз, бұл С витаминінің жетіспеушілігін көрсетеді, бұл көбінесе бауыр мен өт қабының проблемаларында, сондай-ақ суық мезгілде болады.

Денеңізді мұқият тыңдаңыз. Уақытылы оның сигналдарын тануды үйреніп, сіз денсаулықты сақтауда таптырмайтын көмекшіге ие боласыз.

Поделиться:
Читайте также