Сіздің денсаулығыңызға зиян келтіретін салмақ жоғалту туралы 3 миф

Салмақты жоғалту өздігінен аяқталмайды: сіз қажетсіз килограммдардан арылуға ғана емес, сонымен бірге жақсы сезінуге де ұмтыласыз. Бұл денедегі кез келген өзгерістер ыңғайлы және міндетті түрде қауіпсіз болуы керек дегенді білдіреді. Сондықтан бүгін біз салмақ жоғалтқан кезде міндетті түрде ұстанудың қажеті жоқ үш ереже туралы сөйлесеміз.

Салмақты жоғалтуды ойладыңыз ба — дереу жұмысқа кірісіңіз!

Қалай болғанда да, көптеген курстардың, кітаптардың және арықтауға арналған жаттығулардың ұрандары осылай естіледі. Бұл сіздің әдеттегі өмір салтыңыздан кенет бас тартуға, диетаны ұстануға, спортпен айналысуға және биоритмдерді қалпына келтіруге болатынын білдіреді. Әрине, бұл өте қауіпті. Сондықтан салмақ жоғалтуды бастамас бұрын, сіз тексеріліп, барлық сынақтардан өтіп, сіздің жағдайыңызда қандай диеталар мен жаттығулар тиімді ғана емес, сонымен қатар қауіпсіз болатынын анықтауыңыз керек. Әйтпесе, физикалық және психикалық денсаулық нашарлауы мүмкін.

Спортпен айналысу ауыр болуы керек

Ең бастысы спорт болуы керек! Нақтырақ айтқанда, анамнезді ескере отырып, жаттықтырушы, диетолог немесе диетолог ғана кеңес бере алады. Сондықтан, алдыңғы нүктеге сәл оралсақ, сіз Интернетте ұсынылғанның бәрін жасай алмайсыз. Мысалы, егер сізде суставтармен проблемалар болса, жүгіруде өте сақ болу керек. Әйтпесе, салмақ жоғалту артрозға әкелуі мүмкін. Сонымен қатар, қарқынды жаттығулар грыжаларды қоздырады, ал секіру қан тамырлары аурулары немесе қан қысымы проблемалары жағдайындағы жағдайды нашарлатады. Жалпы, сіз білесіз бе, иә, фитнес мәселелерінде, әсіресе жаңадан бастағандар үшін, сіз өзіңіздің басыңыздан секіре алмайсыз.

Мәзір мен диетаны үнемі қадағалап отыру керек

Әрине, салмақ жоғалту кезінде сіз белгілі бір ұсыныстарды ұстануыңыз керек. Көбінесе біз ақуызға бай тағамдар, балық, ақ ет, көкөністер мен жемістер туралы айтып отырмыз. Бұл ретте қанттан, ұннан және фастфудтан бас тартқан жөн. Бірақ бұл ережелердің ешқайсысы сүйікті шоколад кәмпиттерін жеуге немесе достарыңызбен аптасына бір рет шарап ішуге тыйым салмайды. Сағат 18:00-ден кейін тамақ ішпеу ережесіне де қатысты. Егер сіз әдетте кеш ұйықтасаңыз (мысалы, таңғы 1-ге жақын), онда соңғы тіскебасар сағат тоғыздан онға дейін болуы мүмкін. Бұл жағдайда жеңіл салат, йогурт, алма немесе жұмыртқа жеуге рұқсат етіледі. Аштықтан және асқазанның ауырып ұйықтамағанынан жақсы.

Поделиться:
Читайте также