Жазда артық салмақтан арылуға көмектесетін 3 күнделікті әдет

Бикиниде өзіңізді жақсы сезіну үшін, бірақ сүйікті тағамыңыздан бас тартуға дайын болмай, бірнеше килограмм тастағыңыз келеді ме? Содан кейін салмақты жеңіл, тез және қатаң шектеусіз жоғалтуға көмектесетін үш әдетті ескеріңіз!

Кешкі асты салатпен жеңіз

Кешкі асқа кішкене гриль еті немесе балық, маусымдық көкөністер және зәйтүн майы қосылған лимон шырынын қосып, бір табақ жасыл салат жеуге әдеттеніңіз. Салаттың үлкен көлемі қанықтырады, ал өсімдік талшықтары денені тазартуға көмектеседі. Бұл нені білдіреді? Сәлем жалпақ қарын!

Егер тіскебасар болса, онда жидектер

Жидектерде (шие қоспағанда) ең аз фруктоза және ең төменгі GI болады, сондықтан оның көп мөлшері де салмақтың өсуіне әсер етпейді. Сондықтан сіз тағамдардан бас тарта алмасаңыз, онда оған жидектерді қосыңыз: құлпынай, таңқурай, көкжидек. Сіз оларды толықтай жей аласыз, немесе оларды блендерде ұнтақтап, балмұздақ пішіндерінде мұздатуға болады — дәмді және өте төмен калориялы.

Жазда артық салмақтан арылуға көмектесетін 3 күнделікті әдет

Серуендеңіз

Жаяу жүру үшін жақсы ауа-райының артықшылығын пайдаланыңыз: телефонға педометр жүктеп алыңыз, күшті маршрутпен жүріңіз! Стандартты 10 000 қадамдық нормадан бастап, оны апта сайын көбейтіңіз. Жылдам серуендеп, табиғат көріністерінен ләззат алыңыз — екі аптадан кейін сіз өзіңіздің фигураңызды купальникпен тамашалай аласыз!

Поделиться:
Читайте также