Жазда артық салмақтан арылуға көмектесетін күнделікті әдеттер

Бикиниде өзіңізді жақсы сезіну үшін, бірақ сүйікті тағамыңыздан бас тартпай, бірнеше килограмм салмақ тастағыңыз келе ме? Бұл үшін салмақты жеңіл, тез және қатаң шектеусіз жоғалтуға көмектесетін үш әдетті ескеріңіз.

Кешкі асқа салат жеңіз

Кешкі асқа кішкене гриль еті немесе балық, маусымдық көкөністер және зәйтүн майы қосылған лимон шырынын қосып, бір табақ жасыл салат жеуге әдеттеніңіз. Салаттың үлкен көлемі қанықтырады, ал өсімдік талшықтары денені тазартуға көмектеседі. Бұл нені білдіреді? Сәлем жалпақ қарын!

Егер сізде тіскебасар болса, онда жидектер!

Жидектерде (шие қоспағанда) ең аз фруктоза және ең төменгі GI болады, сондықтан оның көп мөлшері де салмақтың өсуіне әсер етпейді. Сондықтан сіз тағамдардан бас тарта алмасаңыз, онда бұл жидектер болсын: құлпынай, таңқурай, көкжидек. Сіз оларды толықтай жей аласыз, немесе оларды блендерде ұнтақтап, балмұздақ пішіндерінде мұздатуға болады — дәмді және өте төмен калориялы.

Серуендеңіз

Жаяу жүру үшін жақсы ауа-райының артықшылығын пайдаланыңыз: педометрді телефонға жүктеп, серуендеп жүруге аттаныңыз! Стандартты 10000 қадамдық нормадан бастап, оны апта сайын көбейтіңіз. Жылдам серуендеп, табиғат көріністерінен ләззат алыңыз — екі аптадан кейін сіз өзіңіздің керемет фигураңызды купальникте тамашалай аласыз!

Поделиться:
Читайте также