Жетер: ұннан жасалған тағамнан қалай бас тарту керек және оны немен ауыстыруға болады?

Бізге ұнды тамақтарды тастауға болмайды деген кезде біз жай ғана көңілді, әдемі және жарасымды Меган Маркл, Майли Сайрус және жарты Голливуд жұлдыздарының фотосуреттерін көрсеткіміз келеді. Олар жылдар бойы бұндай та,амдарды жемей, тату-тәтті өмір сүріп жүр, міне қызық! Ия, көмірсулар ағза үшін өте маңызды, бірақ бұл сіз пончиктерді күні бойы жеуіңіз керек дегенді білдірмейді.

Ұны бар тамақтардан бас тарту соншалықты қиын емес, егер сіз «зиянды ұн» сөздерінің мағынасын дұрыс түсінсеңіз. Және бұл құрамында глютен бар тағамдар. Олардан дененің көлемі сөзбе-сөз өседі. Сапалы ұнның құрамында талшық жоқ, бірақ тез сіңімді көмірсулар көп, олардың қуаты майға айналады.

Осыған қарамастан, дұрыс көмірсуларсыз біз өмір сүре алмаймыз, тіпті қарапайым қозғалыстар жасай алмаймыз. Сондықтан барлық ұнды тағамдарды рационнан толықтай шығарып тастауға болмайды. Қатты бидай сорттарынан жасалған паста, глютенсіз нан және глютенсіз нан өнімдері сіз салмағыңыздан арылуға тырыссаңыз да, сіздің диетаңызда болуы мүмкін. Әрине, шектеулі мөлшерде.

Жетер: ұннан жасалған тағамнан қалай бас тарту керек және оны немен ауыстыруға болады?

Бірақ сонда неден бас тарту керек? Барлық ақ нан мен нан өнімдерінен, барлық кондитерлік өнімдерден, печеньелерден және сол сияқтылардан.

Ұн қосылған тағамнан қалай бас тартуға болады?

Үйдегі барлық ұннан жасалған тағамдардан айырылыңыз немесе көршілеріңізге беріңіз. Оны жемеңіз, лақтырыңыз. Шай мен кофені печенье немесе круассансыз ішуге болады. Егер сіз шай ішу кезінде тәттісіз өмір сүре алмасаңыз, онда екі құрма немесе кептірілген өрік алыңыз. Олардың тәтті болғаны соншалық, сүйікті пончиктеріңізді ұмытып кетесіз. Сонымен қатар, олардың құрамында зиянды көмірсулардан қарағанда талшық бар, бұл сіздің фигураңызға өте пайдалы болады!

Ақуызды көбірек жеңіз

Көмірсулардан басқа, ақуыз да бұлшықет үшін өте пайдалы энергия көзі болып табылады. Зерттеулер көрсеткендей, күнделікті ақуызды тұтынатын адамдар (140-тан 175 г-ға дейін — сіздің салмағыңызға байланысты) ұны бар тағамдар мен тәттілерге деген құштарлығы аса болмайды. Сондықтан, егер сіз ұнды тағамдардан бас тартқыңыз келсе, оның жауабы қарапайым — ет жеңіз. Вегетариандық азаматтарға құрамында ақуыз мөлшері жоғары өсімдік тектес тағамдарға назар аударған жөн.

Рационыңызға көкөністер мен жемістерді қосыңыз

Жетер: ұннан жасалған тағамнан қалай бас тарту керек және оны немен ауыстыруға болады?

Егер сіз ұны бар тағамдардан ғана емес, тәттілерден де бас тартқыңыз келсе және бұл мезетте біреуді өлтіргіңіз келмесе, көбірек жемістер мен көкөністерді жегеніңіз жөн. Олар витаминдерге ғана емес, сонымен қатар фруктозаға да бай — бұл фигураңызға зиян келтірмейтін табиғи қант!

Поделиться:
Читайте также